W związku z piękną pogodą i dużą ilością czasu spędzanego na świeżym powietrzu troszkę zajęło mi zebranie kolejnych polecajek dla Was. Z pewnością niedługo wrócę do regularnych wpisów na blogu i śledzenia w miarę na bieżąco blogosfery. Póki co podrzucam Wam sporą ilość ciekawych wpisów, które pojawiły się na innych blogach. Zapraszam do przeglądania!

– Jestem wielką fanką słodkości z udziałem warzyw. Nie raz przekonałam się, że wypieki z udziałem cukinii lub dyni (dyniowe muffinki na słodko) są przepyszne! Tym razem moją uwagę zwróciły pyszne babeczki z buraków w wykonaniu dziewczyn z bloga Zielona Karuzela. Możecie mi wierzyć, że wcale nie czuć posmaku buraków. Sama robię podobne muffinki z dodatkiem żurawiny i są mocno czekoladowe.

muffinki buraczane

– z pewnością wiecie, że uwielbiam śniadania na słodko. Nic nie zachęca bardziej do wstania rano z łóżka niż czekające już na nas pyszności! A tym w wykonaniu Alicji z Wyspy szczęśliwej po prostu nie da się oprzeć. Zresztą sami sprawdźcie jak apetycznie wyglądają jej propozycje śniadaniowe w słoikach– truskawkowa, borówkowa i bananowa. Ciężko zdecydować się, którą wypróbować jako pierwszą, gdyż wszystkie kombinacje prezentują się znakomicie! 🙂

– kolejną śniadaniową propozycję znajdziecie u Agnieszki z bloga Smak mojego domu. Waniliowy pudding jaglany z malinami to świetna opcja na podanie kaszy w smacznej formie. Nawet, gdy nie lubicie charakterystycznego posmaku kaszy jaglanej w takim połączeniu nie będzie ono praktycznie wyczuwalne. Mus z malin doda lekkiej kwaskowatości temu śniadaniu. Jeśli szukacie całkiem słodkiego połączenia to wypróbujcie innego owocu- borówki sprawdzą się tu idealnie.

– pozostając w tematyce śniadaniowej przedstawiam Wam propozycję Julii z bloga Jaglusia. To kolejny powód, by wstawać rano! Kasza jaglana z jagodami nie tylko wygląda bardzo apetycznie, ale również taka jest. Do tej pory nie dodawałam jeszcze do jaglanki masła orzechowego, ale wiem, że muszę to zdecydowanie wypróbować.

– jeśli szukacie przepisu na batony bez cukru, laktozy, glutenu i produktów odzwierzęcych to koniecznie musicie wypróbować przepis Justyny! Proste w przygotowaniu, zdrowe i energetyczne. Do tego jeszcze można bez problemu przechowywać je przez dłuższy czas lodówce. Czego chcieć więcej?

batony bez glutenu

– pamiętacie zdrowsze wersje popularnych słodyczy? Jaglane Rafaello jest przepyszne! Podobnie sprawa ma się z domowym Ferrero Rocher. Sama niedługo zamierzam wypróbować przepis na Bounty. Tym razem jednak zachęcam Was do przetestowania przepisu na wafelek Knoppers. Oprócz przepisu znajdziecie również zestawienie składników sklepowej i domowej wersji. Niby wiemy, że te domowe słodycze są zdrowsze, ale jednak takie porównanie jest mocno szokujące! Zobaczcie sami!

– na blogu u Ani znajdziecie wskazówki jak zdrowo się odżywiać. Ogólnie wiadomo, że coraz więcej osób ma problemy ze zdrowiem ze względu na złe nawyki żywieniowe. Oczywiście w Polsce nie jest jeszcze tak źle jak na przykład w Stanach, jednak można dostrzec, że coraz więcej osób, w szczególności dzieci, walczy z nadwagą. Sprawdźcie wpis Ani o tym, jak prowadzić zdrowy styl życia.

warzywa

– pozostając w tematyce zdrowego stylu życia zachęcam do zapoznania się z wpisem Eli, która wylicza parę najważniejszych powodów, dla których warto ćwiczyć. Jeśli chcecie się zabrać za ćwiczenia, a nie potraficie znaleźć dobrej motywacji to polecam post Eli.

– macie podobnie jak ja i wprost kochacie suszone pomidory? Oczywiście w sklepie można dostać suszone pomidory dobrej jakości, jednak ich cena jest często stosunkowo wysoka. Na blogu Wyspa Inspiracji znajdziecie przepis jak przygotować takie domowe pyszności z dodatkiem tymianku i czosnku. Świetnie sprawdzają się w różnego rodzaju sałatkach i farszach. Pycha!

– seler naciowy jest mocno niedoceniany. W Polsce najczęściej sięgamy po korzeń selera i wykorzystujemy go do przygotowania zup. Dlaczego warto zwrócić jednak uwagę na seler naciowy? Odpowiedź znajdziecie na blogu Magdy, która podaje właściwości selera. Osobiście bardzo lubię seler naciowy i często wykorzystuję go w surówkach, jako dodatek do hummusu lub tzatzików.

Jeśli jesteście ciekawi, co polecałam w poprzednich wpisach z cyklu „wyszukane w sieci” to zapraszam do linków poniżej:

wyszukane w sieci #1
wyszukane w sieci #2
wyszukane w sieci #3
wyszukane w sieci #4
wyszukane w sieci #5

Od ostatniego wpisu w z tego cyklu najchętniej zaglądaliście to tych postów:
domowe batony bez pieczenia
batony owsiane bez pieczenia
zdrowe ale kaloryczne produkty

orzechy

pyszna tarta na owsianym spodzie

tarta na owsianym spodzie
jaglane ciastka z żurawiną
ciastka jaglane
sezonowe owoce i warzywa- co warto jeść we wrześniu?

dynia

Miłej lektury!
a podpis

 

 

Follow

zBLOGowani.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...