Nie ukrywam, że owsianka to zdecydowanie moje ulubione śniadanie. Jest błyskawiczna w przygotowaniu, prosta i każdego dnia może smakować inaczej w zależności od dodatków. Może być przepysznym i pożywnym śniadaniem, nie tylko dla osób, które rano nie mają czasu na przygotowanie czegoś innego. Dziś w wersji jeszcze szybszej i kompaktowej, bo do zabrania do pracy lub na uczelnię. Jeśli jeszcze nie próbowaliście to nadróbcie koniecznie! Przed Wami nocna owsianka z prażonymi jabłkami, gruszkami, bananami lub innymi dowolnymi owocami.

Nocna owsianka z prażonymi jabłkami
Składniki:
5 łyżek płatków owsianych
2 łyżki nasion chia
1 łyżeczka dowolnego słodzidła
szklanka dowolnego mleka (można pół na pół z wodą)
1 średniej wielkości jabłko
odrobina cynamonu
1 łyżka dowolnego słodzidła

Przygotowanie:
1. Płatki owsiane, nasiona chia, łyżeczkę słodzidła oraz mleko wymieszaj i odstaw.
2. Umyte i pokrojone na kawałki jabłko posyp cynamonem i słodzidłem. Smaż na rozgrzanej patelni bez dodatku tłuszczu, mieszając co jakiś czas, aż jabłka zmiękną.
3. Do owsianki włóż prażonego jabłka i całość włóż do lodówki. I gotowe!

Jak sami widzicie przygotowanie tej owsianki ciężko nazwać przepisem 😉 Chodzi tylko o wymieszanie paru składników i odstawienie jej na noc do lodówki. Wszystko robi się samo, a jest tak pyszne! Z powodu jesiennej pogody dodałam jeszcze prażone jabłka z cynamonem, jednak możecie oczywiście użyć dowolnych kombinacji smakowych, na jakie tylko macie ochotę. Owsianka w takiej odsłonie może być zjedzona w domu albo zabrana na uczelnię lub do pracy. Prosto, szybko i smacznie!

Szukasz jeszcze innych pomysłów na pyszne śniadanie? Zajrzyj koniecznie tutaj:
proste placuszki z owocami (wegańskie)

proste wegańskie placuszki

kokosowy ryż z owocami (wegański)
truskawkowe smoothie bowl (wegańkie)

truskawkowe smoothie bowl

owocowe babeczki śniadaniowe (wegańskie)
truskawkowa kasza manna z czekoladą

Truskawkowa kasza manna

pieczona owsianka z rabarbarem
pyszne placuszki bananowe

placuszki bananowe

jabłkowe racuchy na maślance

To tylko parę z ogromnej ilości śniadaniowych propozycji. Chcąc znaleźć więcej smakowitych przepisów wystarczy wybrać tag „śniadanie” po prawej stronie. Gorąco zachęcam również do pobrania darmowego ebooka z 10 przepisami na zdrowe śniadania na słodko. Pobrać można zapisując się na newsletter pod tym linkiem (klik). W ebooku znajdziecie między innymi takie przepisy:
– placuszki na maślance
– mocno kokosowa owsianka
– orzechowa komosanka z owocami
– smoothie bowl z truskawkami i bananem
– koktajl bananowy z masłem orzechowym
– orkiszowe placuszki z morelami
– jaglanka z karmelizowaną gruszką
– chia puddning z brzoskwiniami i bananem
– jabłkowe placuszki owsiane
– jaglanka ze zdrowym karmelem i malinami
zdrowe śniadania ebookJeśli spodobał Ci się ten wpis zapraszam na stronę bloga na Facebooku i zachęcam do polubienia Fanpage’u. W ten sposób na bieżąco będziesz dostawać informacje o kolejnych ciekawych postach! Znajdziesz mnie również na Instagramie.

Smacznego!
a podpis

Follow

zBLOGowani.pl

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...